Selin_23 benim bebeğimin adı uraz aslında ömer uraz normalde çok sakin bi bebek çok pozitif ve güler yüzlü ve inanırmısınız bana ayak uyduran bi bebek 5,5 aylığız sadece bu aralar diş sıkıntımız var biraz huysuzluğu var ama çok abartılcak gibi değil :) ilerde nasıl olur bilemem tabi