Rabissss995 Prego aria kabin boy tercih ettik. Hem kullanımı çok rahat,tek elle açılıp kapanabiliyor, bir de araba da cok yer kaplamıyor. Travel sistemlere de baktık çok güzel evet ama bana göre çok kaba biz birde memleketten uzaktayız o yüzden kabin boy aldık