DilarAsel bende 36+3 oldum. 3 gün hastanede yattım nst de 70-80 lerde sancı çıktı diye. Serum fln taktılar azaldı taburcu ettiler dün ama doktorum artık bundan sonra sancıları kesmeyeceğiz rahim açılsın yavaş yavaş Doğum yaklaşsın dedi. Ama rahimde açılma kısalma yumuşama YÖK. Bakalım ne zaman olacak. Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲