Solmaz-Papatya histeroskopi oldun mu bilmiyorum ama eğer olmadıysan git ve bu hsgyi gerçekten anlayan bi doktora göster rahimde üst taraftan ciddi bir basıklık var bu görüntü genelde rahimde perde oluyor Y uterus gibi geldi bana doktor değilim tabi. Operasyonunda basit zor değil ama bu rahimler %80 düşük yada gebe kalamama sorunu doğuruyor nerden biliyorsun diye sorma 😔