Nisagk 37+5 haftalığız şu bir kaç gündür haraketleri çok azaldı gün içinde yine oluyor ama çok az yeri daraldığı içindir diye düşünüp kendimi rahatlatıyorum çünkü daha 3 gün önce gittik kontrole her şey normaldi bu haftalarda sizinde böyle mi anneler?
alparslansmother Evet bende bugun 37 oldum fazla hissedemiyorum yeri daraldigi icin dondugunde disardan görüyorum karnim yamulup orasi sertlesip diger tataf yumusak oluyo ve duzelene kadar karnim agriyor
2prens2prenses Nisagk biz acile gitmiştik 3 saat hareket etmedi diye bide 4 cu bebeğimdi yani🙈🙈 doktor çok gulmustu bana hala öğrenemedin mi son haftalar o kadar oynamaz bebek diye 😂
menesse Evet doktora ben de sordum eskisi gibi değil hareketleri diye.. doktor 3 saatte 1 seyirme şeklinde de olsa hareketi hissediyorsan sorun yok yeri daraldığı için hareketleri kısıtlı dedi