ornkav mutlaka götürün. Beklediğiniz hata. Hırıltıyı fark ettiğim gün götürmüştüm kızımı. 11 günlüktü daha. Yoğun bakıma aldılar. Covid olmuş çünkü. Hırıltı, hapşırık, öksürük burun tıkanıklığı falan vardı. Sonra ateşlendi. Bekletmeyin. Acile götürün.