Hamilelik haberimi alır almaz uygulamayı indirmiştim.Nasıl geçti anlamadım bile son günler geçmiyor derken yarın doğumum var.Sezeryan olacağım dualarınıza beni de ekleyin çocuğumu sağ salim kucağıma almak nasip olsun hem bana hem bekleyen hemde isteyen herkese.Biraz duygusalım ve gergin umarım herşey güzel olur🙏🏻