Kızlar 35+1 haftalık hamileyim erkek bebeğim olacak geçen hafta kontrolumda bebeğin yumurtalıklarında su olduğunu söyledi ve doğduğu zaman çocuk doktoruna gösterin dedi ama normal Bi durum korkulacak bişey yok demesine rağmen benim aklıma takıldı böyle Bi durumla karşılaşan oldu mu acaba