Aslihan21 benimde öyle valla iki hafta geriden geliyor çok üzülüyorum 😒sürekli hareketlerini takip ediyorum sonradan oldu Buda bilmiyorum niye korkuyor bir yanım 😔bende en son gittiğimde 32 haftalıkken 1800 du inşallah sağ Salim bir şekilde kucağınıza almayı nasip eder rabbim 🤲🏻