defneberivan Bende epidural olsun.cumartesi günü inanın çok memnun kaldım herşeyi görüyorsun ama acı hissetmiyorsun şuanda evdeyiz kalkarken zorlaniyorsun bol su ve nescafe içmeli önerdiler onları bolca tükettiyorsun sadece gaz olduğunda baskı hissediyorsun abartılacak bir sandın olmuyor sadece arada bir adet sancısı gibi sandım olmustu o kadar