Esrassoysal Kızlar 2 haftadır geçmeyen ishalm var. 1 de doktor randevum var. Bebeğe zararı olur mu. Bu durumu yaşayanlar oldu mu. Yardımcı olun. Ne yesem lavaboya gidiyorum
1kucukbaby Esrassoysal sıvı kaybının bebeğe sana zararı olabilir acile gidip kaybettiğiniz sıvıyı serumla toparlamanız lazım çok geç kalmışsınız