39+6yken suyum geldi hastaneye gittim 3cm açılmam vardı 1 saat suni sancı verdiler sonra kestiler kendiliğinden sancılarım başladı 8 cme kadar açıldı ama bu seferde muayene esnasında bebeğimin başının rahimdeki kemiğin üzerine denk geldiği için normal doğum yapamayacağımı öğrendim tam 7 saat sancı çektim düzelmedi nasip olmadı sezaryene alındım maalesef.. doğumdan önce de doktorum bebek kakasını yapmış ama her kaka yapan hemen yemez yese de antibiyotik tedavisi var açılman çok güzel normali deneyebiliriz demişti bende tamam dedim bekledik ama olmadı. Onca çektiğim acıdan sonra nihayet bebeğim kucağımdaydı sadece bir gece beraber kalabildik CRP enfeksiyon değeri 20ye çıkmış ve midesindeki kakayı temizlemişler fakat bu sefer kana karışmış. Yoğun bakıma aldılar bu sabah öyle üzgünüm ki anlatamam. Kakasını yiyip normale dönen ve ne kadar süre sonra kucağınıza aldınız yorumda bulunur musunuz? Üzüntüden sütümde çok az az geliyor…