Buss1906 Arkadaşlar merhaba.. 15+3 gebeyim 1 haftadır oturduğum yada yattığım yerden kalkınca yürüyemiyoruum ama sancı kalcadan vuruyor üzerine basamıyorum bu sorunu genelde gebeliğin son haftalarında yaşayanlar oluyormuş.bikaç gün önce B12 iğneleri vurundum artık korkmaya başladım iğneleri yanlış yere mi vurdular diye.. yaşayan var mı bu durumu biilgi verirse şu mübarek gecede çok sevinicem 😔 korkuyorum kalıcı olursa diye
Migrenligebe Buss1906 o haftalarda bana da kalca agrisi oldu sonra gecti, ama simdi 23 haftaligim ve biraz fazla ayakta dursam belim tutuluyo ve feci bi kalca agrisi yasiyorum, evde oturursam hicbir sey olmuyor ama, ben de ne yapacagimi sasirdim
Bussraefe Canım çok nırmal. Gebeliğin ilk zamanlarında bende de çok oldu. Biraz ayakta kalayım yada iş yapayım o akşam o gece kalkamıyordum. Sağ kalçam tutuluyordu üstüne basamıyordum. Şuan 29 haftalığım cok şükür o kadar şifddtli ağırlarım olmuyor. Birde kalçaya vurunca Bebek erkek diyorlar benim erkek mesela sizin cinsiyetiniz nedir ☺️
Buss1906 Bussraefe benimkide erkek ama daha küçük olmasına rağmen böyle bi durum oluşurmu ki.. tek taraflı oluşu da korkuttu beni .. normalde çok ayakta kalmıyorum çok işte yapmıyorum ama daha dikkatli olayım belki geçer 😔 çok teşekkür ederim
Bussraefe Buss1906 o haftalarda benimde öyleydi. Gece tuvalete kalkınca basamıyordum üstüne ağlıyordum agrısından bildigin. Sağ tarafımdaydı benim agrım. O zamanlar bende korkmuştum şimdiden böyleyse son aylarda nasıl olurum diye. Çok şükür bir sıkıntım olmadı geçti insallah seninde öyledir canım.
Buss1906 Bussraefe bende aynı şimdi lavaboya kalktım yine basamadım sanki bacağım bana ait değil gibi adım attıramadımm üstelik çok acıdı korkudan hemen buraya yazdım.. çok teşekkürler inşallah geçer sizinki gibi 🤲🏻 daha ciddi birşey değildir. Çok sağolun
Buss1906 Bernaaaallah şifa versin herkese insan ister istemez tedirgin oluyor gebeliktenmi yoksa başka bir sorun mu var diye ilk gebelik olunca insan daha tedirgin oluyor tecrübesizlik