Sanie Merhabalar kizlar 37+3 haftalik oldum ve karnimin altina sol trafa ani sanci girdi ve ağrılıdı. Acaba neden olmuş olabilir.
beyzacmvrc Sanie benim de belim kopuyo ya çok fena adet sancısı gibi belim kasiklarim agriyo bacaklarıma vuruyo ama gelip giden bişey yok öyle Korkuyorum 😐37+1