SudeT Arkadaşlar serklaj olalı bugün 12.günüm bugün vajinamda sızı baskı hissediyorum yorulmadım işte yapmıyorum zaten enfeksiyona iki gün önce baktırdım temiz bir sıkıntı yok. Böyle olması normal mi acaba yaşayan var mı ? Bu arada 14+1 haftalık gebeyim
Gumus25 SudeT ilk iki hafta oluyor bizde tedirgin oluyoruz psikolojik de olabilir. Dinlenin bol bol geçecek inşallah:)
Sibella__ SudeT SudeT ben de 15+5 teyim sürekli sızlıyor, alt karnımda çok ağrı var mesela bugün bi anım bi anımı tutmuyor korkuyorum olduğum yerde doktor da yok
SudeT Gumus25 olabilir çok yatmaktan sürekli biyerlerimde ağrı oluyor zaten inşallah normal bir durumdur sıkıntı yoktur. Sağlıcakla zamanında alalım bebişlerimizi kucağımıza Allah ın izniyle 🤲🏼
Gumus25 SudeT ilk iki hafta en zoru 1 aydan sonra rahat edersiniz yani benim öyle oldu ilk baştaki tedirginliği de attım kafamdan hayırlısı ile sağlıkla gelsinler 🙏
SudeT Sibella__ bana doktorum normal dedi kontrolede gittim bi sıkıntı yoktu ama bugün biraz dışardaydım suan ara ara ağrı giriyor yine sanırım biraz yorulunca oluyor