Merhaba kizlar göbegimde gecmeyen sivilceler var ama nasıl biliyor musunuz çok sayida , sürekli kızarık , hafif içi şiş . Ama hiç sönmüyor veya azalmıyor . Aylardır o şekilde duruyor.Göbegime sürdügüm yaglarla veya tüylerimi almamla alakasi oldugunu düsünmüyorum cünkü ya artar ya da azalirdi.Bu hep bu sekilde duruyor sizce neden ? Nasıl geçirebilirim?