30+1 oldum. Erken doğum riskim var. 1 saat önce WCde külodumda sarımsı sümüksü bir akıntı gördüm. Fotoğrafını çekmek aklıma gelmedi maalesef .Öncesinde ağrım vs olmadı. Bu nişan mıdır? Nişansa hemen doğuö olur mu? Çarşamba kontrolüme kadar bekleyeyim mi çok korkuyorum.