adatuna miniklerinannesii00 kusmakla düşük arasında bir bağlantı yok. Düşük sebebi sağlıksız kromozom yani zaten düşecek yaşamayacak olan embriyo.
Mona- miniklerinannesii00 Yaaa kurban olurum miniğe 🌸🌸 Allah korusun ikinizide. Az dayanacaksın annesi ❤️🥰
eylulmihrasmom miniklerinannesii00 16ya kadar aşırı çektim ne ilaç ne yiyecek yaramadı😂 şükür şu an halime
adatuna miniklerinannesii00 4 ay günde 6-7 kere zorlayarak dakikalarca kustum bebişimde bir sıkıntı yok şükür
eylulmihrasmom miniklerinannesii00 hiç bi şey yiyemedim aç durduğum çok oldu 7-8 kilo verdim bu sürede 🥹 çorba içmeye çalışıyodum salatalık biraz rahatlatıyodu öyle öyle geçirdim süreci🥲
Mona- miniklerinannesii00 Yapısal bişey sanırım ben anneme çekmişim annem de 6. Aya kadar kusarmış bende de aynısı oldu. 6. Ayımdan sonra da mide yanması başladı işte şuan 30. Haftadayım bakalım daha neler bekliyor beni 🫣
AleynaResul miniklerinannesii00 bende aynı durumdayım 6+3 deyim ama hala çözümüm yok benimde maalesef be haftalar ilerledikçe bi yorgunluk çöküyor 😅
miniklerinannesii00 AleynaResul evet yiyemiyoruz yorgun oluyoruz sürekli yatmak istiyorum. İnşallah tez zamanda geçer 💕💕
miniklerinannesii00 eylulmihrasmom bende tost yiyebiliyorum. Evet salatalık iyi geliyor birde yeşil erik
miniklerinannesii00 eylulmihrasmom biz henüz 5+6 olduk. Tüp bebekle oldu inşallah 5 haziranda kese görmeye gideceğiz 💕💕 bende kızım olsun istiyorum ama hayırlısı ve sağlıklı olsun. Sizde inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız 💕💕💕
eylulmihrasmom miniklerinannesii00 oiiy minik daha sağlıcakla gelsin inşallah 🥰 kız bebeklerde daha çok kusma olur derler bilemedim😅
miniklerinannesii00 eylulmihrasmom ayy hadi inşallah biz 2 tane embriyo transfer ettik. Acaba ikisi de mi tuttu yoksa bir tanesi mi diye şimdilik bu heyecanı var 5 haziranda öğrenicez inşallah 😅🥰🥰