aysenuraktas6107 Trabzon 7m hastanesinde doğum yapan ve memnun olan var mı bilgi verebilir misiniz dokotot önerisi verebilirsiniz
DefneGlcn Yücel beye gidiyorum 32 hafta oldum çok memnunum kendisinden nasip olursa sezeryanımı da orada yapmayı düşünüyorum muayene ücreti 600 tl ama yapılabilen tahliller için sağlık ocağında yaptır bana at diyor öyle zorlamıyor burda ettir diye