fizikcianne ben bu elbiseyi almıştım ama hamileyken bile olur diye düşünürken şuan doğurdum olmuyor 😂 bayrama kadar inşallah 10 kilo verip eski kiloma dönersem olur diye düşünüyorum.. kızıma da kot bir elbise almıştım takım olacaktık inşallah elbiseye girebilirsem olacağız 😂
