turkuaz_ Kızlar 18 haftalık hamileyim bu aralar akşama doğru karnım davul gibi geriliyor sanki patlıcak gibi herkesin böylemi yanı kabiz sayılmam ama değilimde diyemem çok gaz mı var acaba yoksa başka bişeymı doktora gitmeme 2 hafta var
nimetemucin05 turkuaz_ ay bir tek ben öyleyim sanıyordum gaz oluyormuş o yüzden olurmuş öyle demişlerdi
Zehross03 turkuaz_ yiyip içiyoruz gaz hepsi ekleniyor o yüzden öyle ben gece 2 kg fazla cıkıyorum hep sabah eksiliyo hemen göbeğimde kücülüyo 🤣🤣 normal yani canım
Rmysarft turkuaz_ sindirim sistemine engel olan bir bebiş var karnında mide bağırsaklar görevlerini yapmakta zorlanıyor artık hasımsızlık gaz şişlik problemlerinin artması çok normal ☺️
Neslibt72 turkuaz_ bende 16+3üm Benimde akşamları geceleri böyle kasılıyor sanki karnım hani ağrılı gibi değil ama sanki daha ağır hissediyorum kendimi rahatsız edici bir şey bende çözemedim. Akşam olunca zaten yatmak istiyorum dışarıda durmak istemiyorum böyle hisler geldi yorgunluğumu ekstra hissetmeye başladım ki daha bebek minicik 😱😅
pinkioctober Haftamdayım bende sabah iyiyim akşama doğru öyle oluyorum🥺 bence gazdan. Barsaklarımız da doluyor sonuçta sindirimimizde yavaşlayınca gaz artıyor diye düşünüyorum