Kucukcicek61 ya bende de solo varda bişe sorcam puseti arabaya taktım ama puset sabit değil sanki oynuyor birde sürerken pusetin güneşliği geriye gidiyor bir elimle arabayı sürüyorum bir elimle güneşliği tutuyorum ve daha ilk sürüşümde böyleydi, benim arabada mi sorun var yoksa yanlış yaptığım bişe mi var anlamıyorum yani böyle bu haliyle ben memnun değilim sizde durum nasıl