zge13
Merhaba, bende 39+1 haftadayım kızımın kafası aşağl yanı doğum pozisyona uyğun ara sıra yalancı sancı geliyor fakat onların dışında bir şey yok, bu gün doktoruma yazdım ve dedi yarın gel bakalım açılışın varmı olursa yarın olmazsa çarşamba günü başlatırız doğuşu