guzelanne01_ Meryemcamm oda yapacaksan Oyun parkulu oda yaptım ben Yanımada anne yanı beşiği aldım çokta memnun kaldım
Beyazeller Meryemcamm Bende çok kararsızdım sonunda bunu tercih ettim , daha bebişim doğmadı ama çok güzel özellikleri var 👏🏻🐼
burcudemirr Meryemcamm bende karar veremedim ama park yatak yada bir küçüğü olan anne yani besiklerinden alicam haftaiçi e bebeğe falam bakıcaz modeller varsa ona göre karar veririz herhalde 23 haftadayız daha
minikprens_71 Civil’den park beşik almıştık. https://ty.gl/bu7i4qsfft Benim aldığım da fiyatı 1700′dü şimdi pahalanmış maalesef🥰
Merveaysem Bende anne yanı beşiği aldim odasına da montessori yatak aldik kendi inip çıkabilsin hem bende yanında yatabilirim diye bakalim insallah kullanışlı olur