beyzacmvrc Beyazeller almak için acele etmeye gerek yok 6. Aydan itibaren kullanılacak bişey sonuçta ben almadım henüz ama alırım zamanı gelince evde kalabalık yapmama gerek yok Bebek arabasını bile daha almadm ilk zmaan puset kullancaz diye puseti tanıdık verdi bebek arabasinifa ilerleyen zamanlarda alicm indirm falan yakalayinca
Ahsenn031013 Beyazeller 6.aydan itibaren kullanılmaya başlanıyor Her geçen gün fiyatlar artıyor eğer indirimde bulursan al kaçırma derm 3 yaşında oğlum var biz hala kullanıyoruz iyiki aldığım dediklerimden biridir
Eemoom Beyazeller mama sandalyesi olmadan nasıl yiyecek ? Normal sandalyede falan oturtup yediremezsiniz. Kucakta hiç olmaz. E yatarakta olmayacağına göre şart tabiki de
Beyazeller beyzacmvrc peki illa ki şart mı sizce ?Eğer gerçekten şartsa her şeyin fiyatı yükseliyor zamanla , hemen almak daha iyi olur diye düşünüyorum 💭
beyzacmvrc Beyazeller yani daha rahat yemek yedirilir oturmaya başlayınca heralde gerekli bisye gibi. Yürüteç kullanmayi düşünmüyorum mesela sağlıksız buluyorum
Kucukcicek61 Beyazeller kesinlikle şart. Bebeği sabit oturtup yedirme rahatlığı sunuyor diğer türlü çocuk yerinde durmuyor ki yakalada yediresin. Ben bime gelenden almıştım zamanında 60 liraydı. Tas gibi hiç pahalı biseye gerek yok sürekli kirleniyor bir cif sürüyorum mis gibi. Öyle pahalı markalara cidden gerek yok hemde çok büyük onlar çok ağır. Benim aldığım pilsanin marka, kuş gibi hem hafif hem sağlam mis
Aytac27-07 Beyazeller ben almadım pişam oldum,almanı öneririm,2.bebeğime hamileğim inşallah ona almayı düşünüyorum,,çünkü mama sandalyesinde kendileri zamanla kaşık tutmayı yemek yemeyi öğreniyorlar,,,,bence alın zamanında
Ahsenn031013 Beyazeller yürüteç çok tartışılan bi konu Ama şöyle bişe var Azı karar çoğu zarar demişler Çocuğu alıp saatlerce üstüne koyarsan tabiki yürüteç zararlı ama günlük aralıklarla 10 dk 15 dk herhangi bi zararı olmaz
Nnanaa Evet şart kucağınızda tutup nasıl yedirebilirsiniz ki blw ile kendisi öğremesi lazım. Zaten şak diye desteksizde oturamıyor hani koyup bi yere önüne yemek koyup yesin
Beyazeller Senayuzuntas Nasıl yedi peki , yer sofrası ya da tepsi mi koydunuz önüne ? Anneme de sormak lazım gerçi 5 çocuk büyütmüş mama sandalyesiz 🙉
Beyazeller Ahsenn031013 Ben acemi anneyim bilmiyorum gerçekten 😟 Eskiden doğru olan her şeye , şimdi yanlış demeye de başlandı .
Allahkahretmesin1 Beyazeller öncesi ile kıyaslarsan bebeğe kıyafet haricinde hiçbir şey almamamız gerekiyor önceden bebek arabası mı varmış mesela veya doğru düzgün beşik mi varmış gibi gibi örnekler çoğaltılabilir ayrıca önceden yer sofrası varmış şimdi hemen hemen hepimiz yemek masası kullanıyoruz rahat olmaz sandalyedeki kendin hem bebeği zaptetmek zor olur
Mlkengn Beyazeller bence şart. Ve uzun süre kullanılıyor. Sonuçta çocuğu sabit tutuyor önüne tabağı koyup yediriyorsunuz ya da kendi yiyor. Sandalyede ya da koltukta, yerde vs olmaz. Sabit duramaz çocuk.
Ahsenn031013 Beyazeller malesef durum böyle Ama hiç endişe etme Sen çocuğuna göre şekil alcaksın O sana göstericek
Senayuzuntas Beyazeller ilk ek gıdalarımızı özellikle tadımlık olanları bn anakucagında versim hep sonrasında baya ıturttum yere koydum önüne döke saça yedi 😂
Daisy0000 Beyazeller Şart bence.. 300tllik olanlar gayet iş görüyor.. Kayınpederim eşimle gezinirken bişeyler alayım içimden geldi diye tutturunca, eşim beni aradı ,mama sandalyesini alın dedim. Benim alacağım 300liralık biseydi 😂Kayınpederim gitmiş sağolsun 1800 tllik mama sandalyesi almış,içim gitti bişeyde diyemedim,alınır diye iade de edemedim ,en iyisi olsun diye düşünür sağolsun ama ben o paraya dünyaları alırdım 😅
Beyazeller Daisy0000 Bizimki de sağolsun tam tersi . Bebek arabası indirimsiz 10 bine yakındı , çocuğu nereye götüreceksiniz ? Yok 4 teker şeye bu kadar verilir mi ? Millet pazar arabasına bindiriyor dedi 🙊
Ergvn Beyazeller kesinlikle çok gerekli. İlk başta bi zor oluyor oturt alışsın vs derken. Şimdi her gün içinde.. yemek yemesi için büyük kolaylık önüne bırakıyosunuz. Toparlaması da kolay oluyor. Hem mutfakta vs işiniz varken oraya bırakıp meyve falan önüne koymak da iyi oluyor oyalıyor ve güvenli. Diğer türlü yerinde durmaz emekler uzaklaşır mızmızlanır. Beraber ailenin sofrada bulunması için de güzel