Newmoms Anne adayları uyku tutmayanlar olarak biraz sohbet edelim hamileliğiniz nasıl gidiyor mutsuz olduğunuz konular varmı eş aile vs... yada korkularınız doğum bebek gibi ben bu aralar çok buhran halindeyim birşeyde yok aslında ama mutsuz hissediyorum kendimi niyeyse benim gibi olanlar varmı sorgulayan evliliği ailesini özleyen mesela ben babamın evini bazen çok özlüyorum eşimle şükür bi problemim yok fakat insan özlüyo yinede😞
Bsrakyc59 Newmoms cok sükür iyi gidiyor 36+2 olduk 🥰 son zamanlar geçmek bilmiyormuş. Sabırsızlıkla prensesi bekliyoruz. Benimde annem uzakta oturuyor ama her hafta görüşüyoruz cok sükür. Onun haricinde hormonel olsa gerek ; bazen cok duygusal oluyorum 🥴
Newmoms Zeynephira ben en çok babamı çok düşkündüm çünkü uzak oturuyolar bana ama gidiyorum elimden geldiğince gece çay içerdik ailecek otururduk babamla çok gülerdik çok özlüyorum o günleri eşimi çok seviyorum çok aşık olup evlendim hala çok aşığım ama babada ayrı işte😞
Newmoms Bsrakyc59 inşallah sağ sağlim alırsın meleğini kucağına🌸 bende hemen gelsin istiyorum ama daha çok var banada hiç geçmiyo keşke gelsede bu duygusal halimi alsa götürse ya sürekli bi kendimi mutsuz hissediyorum☹️
Zeynephira Newmoms gelecek uzne kendinaşık oldugun kış yanında onu duşun bende uzulunce oyle dulunuyorum ama dıyorum çok şükür sevdıgımle evlendım
Zeynephira Newmoms benımde aylem cok uzakta bende eşımı severek evlendım ve hala ona cok aşıgım ama oda ışe gıdınce canımı cok sıkılıyor dıyorum keşke aylem yakın olsaydı onlara gıtseydım ama inşallah artık bebek gelecek yanlız kalmıcaz
Esba2019 Bende gurbete gelin geldim bi eşim bi ben varız koskoca şehirde tanıdığımız falan kimsemiz yok bazen çok üzülüyorum ve ailemi Çookk özlüyorum eşimle severek evlendik iyiki de evlendik ama insan işte özlüyor .. Kaynanam çok sorunlu bi insan hamile vs dinlemiyor hep ağlatıyor arayıp.. Bitmez dertler bitmez de bugünlerimize de hamdolsun 🙏
Newmoms Esba2019 iyiki eşlerimiz var bide okuyorum burda eştende yüzü gülmeyen var allah korusun kızlar ya gerçekten ya kaynanasıyla sorunu olmayan mı var bende düğün döneminde çok sorunlar yaşamıştım şimdi daha iyi bana
mucizem61 bende uyuyamiyom kızlar son dönem geçmek bilmiyor kavuşmaya az kaldi hem korkuyom hemde çok heyecanliyim rabbim 10 sene sonra nasip etti bana şimdi 38 haftaya geldik şükür olsun ailem yakın sürekli görüşüyoruz eşim gece çalıştığından gebeliğim hep riskli geçtiğinden kontrollere allah razı olsun babam genelde getirir beni hakkını odeyemm
Newmoms mucizem61 çok güzel ya heyecanla o haftaları bekliyorum bende meleğim gelsin diye daha 18 haftalığız🤰🏼 Kızlar bana 13. Haftamda kız dedi doktor hepte kızım diye seviyorum çarşamba kontrolüm var eşimde sürekli bence bu gittiğimizde erkek dicek diyo olabilirmi öyle😂
Esba2019 Newmoms Bende okuyorum üniversite ama benim Kayınvalidem hiç anlayışlı değil hamile falan dinlemiyor çok kırıyor üzüyor benim minik kuzum da çok etkileniyor
mucizem61 Newmoms erkek hemen belli ediyor kendini cnm genelde kızlar daha utangaç oluyorlar ben 14 haftalık öğrenmiştim oğlum.olcagini hayirlisi olsun cnm.saglikla gelsinlerde evlat kızı erkeği ne fark eder😊👍
Newmoms mucizem61 amin canım sana dua edicem allah kolay doğum nasip etsin hepimize inşallah banada hemen geçer zaman da kucağıma alırım☺️🌸
mucizem61 Newmoms amin cnm allah razı olsun rabbim hepimizi bi nefeste sağlıkla evlatlarımıza kavustursun
Fnur05 Ah ah uyku tutar mı hiç beni 3 saat sonra sezeryanla bebeğimi kucağıma alacagım inşallah 😊 sabah olmuyo bana heyecan korku mutluluk öyle karışıkki uyku hariç hersey var şu an :)