Kızlar merhaba 30 +2 günlük gebeyim önceki haftalarda bebeğimin hareketlerini daha çok hissediyordum 30. haftaya girdigimden beri günde bir kez hissediyorum yarın doktor kontrolüm var ama iki gündür bir kez hissettim yani günde bir kez kime sorsam yeri daralıyor olabilir diyor ama çikolata yiyip soluma da yatsam olmuyor dün akşam tam umutsuzluğa kapılmıştım hareket etti ama gün içerisinde hareketli değil normal mi acaba doktoruma yazdım ama cevap vermedi da bu haftalarda arada bir bu hareketsizlik normal mi sizce ?