Mucizemgeldi yıllarca kaç kez kolonoskopi oldum banada bu teşhisi koydular ama aşırı derecede rahatsızdım . Sonra çikolata kisti var ameliyat olman lazım dedi doktorum ameliyattan sonra normale döndüm tekrardan doğmuş gibi oldum meğer kist bağırsakları yapıştırmış o yüzden rahatsızmışım hiç bir doktor farketmedi