Berkos izin vermeyip beklemek daha uygun olabilir ben alttan muayene tercih etmiyorum doktorum da asla önermiyor yine de bu senim fikrin istersen ol ben zararını gördüm faydasını görmedim alttan muayenenin randevu ile gittiğiniz zaman sanırım üsten muayene oluyormuş ♥️