Annelik0707 aa yok est . Rahim filmi tekrar çektirdim temizdi , 3 ay yumurtlama çatlatma tedavisi gördüm tutmadı zayıflama derken çocuk 3 yaşına falan geldikten sonra zaten zayıflamıştım biraz çokta değil yani 80 ler falan . Ben kendiliinden gebe kaldım tavsiyem bir gebenin günlüğü sayfasını takip edin ordaki testler pco için daha güvenilir . Ve jel var orda yumurtlamada kullanılıyor onuda kullandm ben . Ve troidinize baktırdın 2,5 üstündeyse ilaç başlayın . Birde internetten inofolic combi diye bir ilaç almıştm 2 aydır kullanıyordum düzenli adet görmemi sağladı sabah akşam . Yumurtlamayı düzenledi ovülasyon gününde de jel kullandım . Hamileyim işte 17 haftalık olcak çok şükür . Rabbim sizede nasip etsin tekrarını