Buglem- Hastaneye geldim 3 4 santim açılma varms hastaneye yatmak istersem yats yapılacak evde sancimi çekmek istersem eve gidecekmişm sizce ne yapmalıyım
Nejla1069 PrensesAnnesi_42 odada yanlız kalacaksan eve git yoksa tek başına sancı çekme ne zorlanma bence sen bilirsin
Buglem- PrensesAnnesi_42 PrensesAnnesi_42 evim çok uzak sayılmaz geldim eve 2 saat sonra yeniden kontrole gideceğim
Ela000 Ben olsam eve giderdim. Duş alır hazırlık yapardım. Sancılarım artınca hemen hastaneye giderdim.
Nejla1069 Buglem- Hayırlısı olsun güzelce git doğur bebeğini sağ sağlim sağlıcakla kucağına al rabbim bir avazda kurtarsın sonrada gel ben doğurdum diye haber ver çatlarız meraktan kız 😄