Ecisin_Annesi_54 Amin canım inşallah🙏🏻 Aslında bizim doğumumuza vardı daha 36 haftalık doğdu benim kızım.. Evde otururken lekelenme şeklinde kanamam oldu ve hafiften belden kasıklarıma ağrı vurdu lekelenme 3 4 saat boyunca devam edince her ihtimale karşı hastahaneye gittim çünkü hareketlerini de az hissetmeye başlamıştım hastahanede hiç bi sıkıntı yok dediler tam kapıdan çıkarken suyum geldi🙈 Hemen yatışımı yaptılar ve dr uma haber verdiler dr um Sedat Umur ‘du.. İlk başta normal doğum istediğimi söyledim 7 saat kadar sancı çektim ama açılmam ilerlemedi ve bende daha fazla dayanamayıp sezeryan istediğimi söyledim 🙈 Dr umu aradılar tekrardan hemen geldi ve ameliyat gerçekleşti.. O anı tarif edemem mükemmel bir duygu. Odaya çıktıktan sonra kızım geldi zaten ilk muayeneyi falan çok hissetmiyorsunuz daha uyuşuk olduğunuz için ikinci de geçti uyuşukluğum ama onda da öyle söylendiği gibi çok fazla acı falan olmadı.. Ama tavsiyem uyuşukluğunuz geçer geçmez ağrı kesici isteyin ve her ağrı başlamaya yakın isteyin. Benlm gibi boşuna direnmenin mantığı yok🙈 Yürütmeye geldiklerinde çok korkmuştum nasıl olacak diye ama oda korktuğum gibi olmadı hemen kalktım yürüdüm tabi ameliyat yerinde hafif yanma oluyor ama olacak okadar 😌 O gün ben sürekli kendim kalkıp yürüdüm yürüdükçe daha iyi oldum.. Sürekli birileri gelip bilgilendirme yaptılar psikoloğundan tutun bebek hemşiresi emzirme eğitimi falan 😊 Blrdaha olsa birdaha seZeryan olurum sadece ameliyat olduğum gün yattım desem doğrudur hep ayaktaydım ondan sonra ama siz mümkün olduğunca dinlenin 😌 İnşallah sağlıkla yavrunuza kavuşursunuz 🙏🏻🙏🏻