Merhaba hastane çantasına koymak için Philips avent +0 cam biberon aldım hiç anlamıyorum tecrübem de yok her ay farklı bir uç mu almam gerekiyor bu biberonu ne zamana kadar kullanabilirim bu konuda deneyimi olan veya başka biberon önerisi olan var mı?