zynpkrhsn1 Kızlar 14+2 deyiz gecen haftadan beri arada kasiklarima bicak batmasi gibi bir seyler oluyor uzaninca ya da oturunca geciyor genelde ayakta oluyor bunu yasayan var mi baska
Ask-bebegim zynpkrhsn1 bende 14+2 benimde 2 3 gündür bıcak batar gibi batıp geçiyordu bende korktum dinlenince hafifliyor Allah’tan normal demekki kasık ağrılarım var.bu ara
Annesiiiii_ zynpkrhsn1 Benim de 14+1 aynı durumdayım sol tarafım batıyor. Doktor batmalar normal demişti.