Koztaburcan Dilaa63 ben hastanede öğrendim tesadüfen adet sancılarım için gittim kan verdim 26 değerim çıktı adetime 5 gün kala test yapmıştım silik çıktı eczacı çıkmaz dedi 2 kere test yaptım ikisi de silik çıktı şuan 23haftaya gircem
tugce554 Ben de 5 gün kala beta da 0 çıktı. 3 gün kala 99 . Bence biraz daha bekle çok üzülmüştüm çünkü 0 çıktığında