Merhabalar şu an 20+6 haftalık gebeyim. Tam anlamıyla olmasada kayma, ara ara sertleşme veya küçük pıt pıtlar şeklinde bebeğimin hareketlerini bir kaç haftadır özellikle akşamları yemekten sonra uzandığımda hissediyordum. Hatta geçtiğimiz perşembe günü elimi karnıma koyduğumda vurdu. Fakat bir kaç gündür kendimi dinlememe rağmen hareketlerini seçemiyorum, bu haftalarda bu durum normal mi, bu sebeple doktora gitmem gerekli mi ya da sağlık ocağına gidip durumu anlatsam kalp atışına bakarlar mı? Bulunduğum yerde özel hastane yok, sağlık koşullarıda pek elverişli değil.