beyzacmvrc yok kız hemen şu gelibxe hastaneye ucmana gerek yok hemen zaten bir saatte doğmaz minnoslar nazlı oluyor. Benim suyum geldiğinde korktum hemen gittim düşün pijamalarla 😂 sabah 6 yo biraz geçiyordu ama hava karanlıktı. Hastaneye gittim 7 e odaya aldılar suni verip 10:15 de doğurdum gititgimde ne sancı vardı ne aciklik 1-2 cm arasiydi oda baktıkları için artık genişliyor rahim 😂 düşünü al da git hem temiz olur kendini daha rahat hissedersin hemde süreci hizlandiririsin. Ben kızımda her gece dua aldım sıcak suda oturdum 20 dk en azcikmadim resmen banyodna çıkınca yüzüm vücudum kırmızı oluyordu ama gelmedi 40+2 de suni alarak başlattık doğumu 😂😂 korkma bir şey olmaz. Bu haftadan sonra yaşam sınırı yüksek kuvoz ihtimali düşük oluyor alllahin izni ile.