Kızlar selam ben 25 haftalık hamileyim son 1 haftadır bebeği kasıklarımda hissediyorum ciddi anlamda idrar torbasına felan baskı yapıyor ve çok aşağıda kasılıyor normalmi acaba devlet takipliyim öyle mesaj atabilecegim bı doktorum yok bidaki kontrolumede daha var sizdede oluyormu normalmi