Bende antalyaya tatile gittim 33 haftalık iken giderken her şey güzeldi durduk yürüdük ayaklarım çok şişmedi fakat dönüşte bu sefer sanırım çok fazla yürüdüm gezerek geldik yol uzun sürdü ayaklarım uyuşacak halde şişti doktor izin verirse mutlaka 2-3 saatte 1 inip 15 dk da olsa yürüyün rahat edersiniz