Kızlar kimysal geçirdikten sonra doktor progestan yazdı öğrendiğinde başla dedi bi sonraki ay dış gebelik oldu bu defa develet hast.acil yatış yaptım bebek çok zor düştü o doktorda kese gözükmeden progestan kullanmayın dedi şimdi kimi dinleyeceğim ben başına gelen var mı ?gebelik öğrenince progestan başlıyor musunuz