Kubravci Vitamin olarak hangi ilaçları kullanıyorsunuz ? Hastanedeki doktorunuz mu veriyor ? Salık ocağından mı alıyor sunuz ?
Reyhankarabiber Kubravci 32+2 regenesis ve calcimax kullanıyorum kendi doktorum verdi sağlık ocağında ki ebem de takip ediyor kendi doktorumda her gittiğim de soruyor :)
BuroMert Kubravci 36+3 haftaligiz decavit verdi sağlık ocağı ama icemedim vitaminimi sebzeden meyveden almaya calistim şimdilik iyiz şükür 💕
Elif380 Son regl tarihime göre 6+1 dün hastaneye gittim ilk muayenemi oldum keseyi gördük bebeğimizde çok minik ilaç olarakta folik asit verdi
2prenses_masal-oyku 10 haftalığız 🤗 vitamin olarakta diofol kullanıyorum tüm vitaminler içindeymiş ilaç değilde gıda takviyesi gibi
Unalcagla Kubravci sağlık ocağındaki hemşire decavit vitamin hapı verdi, onu kullanıyorum. 37+5 haftalık hamileyim.. 🤗😍
DeryaZ Kubravci 14+4 üz bizde decavit ve gynotardferon kullanıyorum Aylık kontrole gittiğim doktor verdi ama öbür hafta sağlık ocağına gidicem orayada sorucam çok emin olamadım bu doktordan çünkü 🙈
Meltem_goksenin Kubravci onlar benim midemi bulandrdı hep sadecs tiroid hapımla pregnom die bi vitamin var onu içiyorum 😊35+2 yiz bu arada 💖💖🧿🤰🏼
Irmakelizim06 Gizemyunusduman 13. Haftaya kadar folik asit içilmesi gerekiyo hatta planlı hamilelikse yapmaya karar verdiğinde baslaman gerekiyodu hapa 13. Haftadan sonrada demir ve omega 3 hapına baslanılıyo sana demediler mi hiç
Gizemyunusduman Irmakelizim06 hamileliğimden önce kullanıyodum zaten ama hamileliğim benim aşırı mide bulantılı geçtiğinden doktorum kullanma o daha fazla bulantı yapar dedi. Haklıymış onu bıraktığımda mide bulantım azaldı en azından yemek yemeye başlayabildim