Zhraagk 7 aylık hamileyim kızlar ve dudağım çok kuruyor istemsiz dudak etlerimi koparıyorum dişimle kanıyor tabiki. Ne yapmalıyım kuruluğun gitmesi için önereceğiniz krem varmı ?
deletedmom947 Zhraagk bende 29. haftadayım inanılmaz kuruyor dudaklarım. Birde o kadar su içiyorum anlamıyorum neden bu kadar çatlıyor. Pot o'miracle markasının dudak balmını kullanıyorum çok iyi geliyor Watsonslarda satılıyor. Gece yatmadan önce de vazelin sürüyorum👍🏼
Sarella Zhraagk 35 haftayım kendimi bildim bileli hep var ya hiç bişeyde iyi gelmiyor bende Öner’i almak isterim Bide streste olunca daha çok koparıyorum dudagımı En iyisi kurusada hiç dokunmamak
Fbd Zhraagk bende de olmuştu bol su içiyordum diş etimde de kocaman iltihap oldu demek ki genel olarak oluyor o haftalar da diş etim için hafif tuzlu gargara yapıp nazikçe de fırçaladım bir kere de karanfil yağı sürmüştüm iyi geldi geçti dudak İçin de normal dusak kremi sürdüm gece yatarken en üst kısmına yumuşattı havalar da etkiliyor geçer en kısa sürede inşallah sizin ki de
CansuOztomurcuk Emira 35 oldum hala var dudak kuruluğu. Ve fazlasıyla su tüketiyorum. Hiç susuz kalmıyor bünyem. Dudak balmı da kullanıyorum ara ara. 🙄 Havalardan mı neden anlamadım 🤔
Zhraagk Boş suda tüketiyorum ama yok aynı yemek yerkende zorlanıyorum sonra ekşi falan yakıyo dudaklarımı 😕
Fbd Zhraagk aktardan almıştım küçük cam şişede satılıyor canım hamile kalmaya karar verdiğim de diş ağrım olmuştu ilaç kullanmak istemediğimden onu önermişlerdi evde vardı yani hamilelikte de kullanılıyor sen bir araştır hem ağrıyı geçiriyor hem mikropları kırıyor
bb_573 Dudaklarınızla beraber ağız kuruluğu da oluyor mu ne kadar su içerseniz için ben de oluyor yani dudaklarımla beraber ağız kuruluğu da oluyor çok su içmeme rağmen