Damlayz Selamlar 32+3 te İstanbul-New York ucusum oldu. Doktordan ucus raporu alirken zaten erken dogum riski var mi diye kontrol etmisti. Cok sukur bir sorunum yoktu. Doktor 2 saatte 1 kalkip yuru demisti. Ben saatte 1 kalkip yurudum, bol su icip, wc ye gittim. Varis corabi da giymistim. Oturdugum yerde de surekli bisiklet hareketi ya da baska bacak hareketleri yaptim. 😄 Hicbir sorun yasamadim. THY bilet kontrolunde sorumlulugun sizde olacagina dair onay istiyor. Hamdolsun sorunsuz da bir ucus oldu.