Iyi gunler iyi hafta sonlari olsun kizlar buraya kendi hikayemi degil yengemin hikayesini yazmami istedi sizlere de morel olsun diye..
Dayim benim 9yasim vardi onlar evlendiginde su anki yaşim 25 ikimizinde kizlari ayni yil dogumlu..Dayimla yengem cok gec evlendiler ikisininde 37yaşlari vardi.Ayca dayim buyuk yengemden..Koska yil yapmadiklari gormedikleri tedavi yontemi yurt ici yurt disi tedaviler o kadar yiprattiki onlari..Her defasinda huzunle bitiyordu…2kez tup bebek yaptilar biri 7haftalik diyeri 14haftalik kalbi durdu..Ve bu onlar icin cok zordu..Yaslari cok fazla ve artik yengem menapoza giriyordu..Iran,Turkiye,Gurcistan butun tedavi yontemlerini denediler..Ama olmadi..Yengem ogretmen ve bir birlerine o kadar aşiklarki anlatamam simdiye kadar ailemizden hic kimse dayimin yengeme ismiyle hitap ettigini soyleyemez her zaman yengeme Oğretmenim der ve bana sevgiyi oyreten kadindir der..Su ana kadar hic bir zaman bebek icin uzulduklerini ay efendim olmuyor agladiklarini gormedik(tabi kendi kendilerinde yaptiklari oluyordur mutlaka)hic bir zaman isyan dahi etmediler gecen yaz ramazanda ben hamileydim hastanede yatisim vardi yengem hastaneye kaldirildigimi duyunca aramis hamile oldugunu biliyordum ama yine husran fln olur diye asla bahs etmedim kendisi bir kac soru sordu bende oyle cevap verdim bebegi hatta bebekleri ikizlere hamileymis haftasinin onden gittigini ve kendi seker,tansiyon,kalp hastasi+protein kacagi yuksek oldugu icin cok ama cok zorlu hamilelik gecirdigini anlatti..konusma bitti 2hafta sonra ben sezeryan dogum yaptim bebegim yogun bakima alinmisti yengemini de acil sezeryana alindigu haberiyle yikildim 7ay daha olmamisti hamileligi..bir kizi ve bir oglu oldugunu ikisininde kuvete alindigi yengem hala yogun bakimda oldugunu ogrendim lohusaligimdan dolagi annem konusmami istemedi cok kotu etkileniyordum cunki,1hafta sonra erkek olan bebegini kayb etti kalbinda delik oldugundan dolayi ama kizi cok sukur direncli bir bebek oldu kilosunu cabuk aldi cabuk toparlandi gittik kan verdik 1ay sonra taburcu oldular simdi kizimla dayimin kizinin 1yaş dogum gunu olacak Allah nasip ederse…Yani demem o ki asla pes etmeyin nefes aldigimiz surece umut hep vardir Allah geciktiriyorsa guzellestiriyordur mutlaka❤️