Merhaba hanımlar. Bebeğim 11 aylık son iki aydır kilosu tablonun altında seyrediyor doktorum devam sütü verebilirsin demişti. Çok karşıydim çok mücadele ettim vermemek için sağlıklı bulmuyorum çünkü ama çok kafaya taktım su an 8 kilo geçen devam sütü alıp denicem dedim biraz toparlasin diye neyse uzatmayayım iciremiyorum alıştırma bardagiyla denedim Bebelac almıştım bu arada markalara göre tat farkı oluyor mu? İştahlı da değil çok seçici. Tavsiyelere ihtiyacım var ne yapabilirim?