Naznaz123 Kızlar 38. Haftadayım ve sürekli bir kabız bir ishalim bugünde hafif taze kan geldi bir sıkıntı olur mu napmam lazım hemoroid yok bende yani küçük bir beze var gebeliğimden bu yana ama ağrı vs yok
JaleTogrul Naznaz123 kanla alakali bir bilgim yok ama hamilelikte ben kabiz olunca doktorum fitil yaziyordu .. malum bide son haftalardasin kabizlik iyi degil kuzum, doktorunla konus ve fitil kullan derim ben
yanlisanlamaama Naznaz123 kabızlıktan içerde bir yerde kanama olmuştur arada bana da oluyordu hamilelik öncesi 🫠
Naznaz123 JaleTogrul canım inan ki beni öldürüyor bir gün full ishalim birgün kabız gibi yalancı sancılarımda fazla
Naznaz123 JaleTogrul ozaman benimde yakındır belki açılmam vardır bilmiyorum ki ilk gebeliğim çok fazla sancım oluyor regl ağrısı gibi ateş basıyor sırtımdan ter akıyor 1 dakika sürüyor sonra 1-2 saatten geçiyor yine oluyor
JaleTogrul Naznaz123 yalanci sancidir seni yokluyodur.. dogum sancisi belden giriyor canim🥲 ben suni sanciyla digum yaptim malaseff acilmam olmadigi icin.. suni de kendi sancindan zor oldugu icin iyi bilirim😂