2,5 sene oldu doğum yapalı, şimdi tekrar hamileyim. İlk yürüyüş biraz zor oluyor açıkçası ama ne kadar zorlarsan kendini o kadar çabuk toparlanıyorsun. İlk 2 gün zordu sonra her işimi kendim yaptım çok şükür hiç gözünüzde büyütmeyin hepsi geçiyor öyle olmasa ikinciye ben asla cesaret edemezdim :)