Sysysyy benimde haftama göre betam düşüktü geç döllenme demişti doktorum yani şuan aslında 38.haftada olmam gerekirken 37+3üm beta değerinizin artışı güzel olursa haftayla uyumlu olmaması önemli değil doktor haftayı değiştirip yeni haftanızı söylüyor