Adademr Kızlar bende 19. Haftaya girmek üzereyim karnımda hep bi kıpırtı warmış gbi hissedyrum ama dokundugumda hiçbişey yok 🤦🏼♀️ Benmi yanlış anlyrum acaba gaz falnmı ilk hamileliğim bu arada
iremby Meralim09 18.hafta normal bir hafta hissetmek icin bende net hissetmeye tam 18+0 da baslamistim
Muhammedamine Meralim09 ben 21. Haftada hissettim ama seninki de normal . Zamanla daha da güçlenecek 🙋🏻♀️
Smyyglgn54 Meralim09 canim bende 17+6 yım. Kızımın hareketlerini bende hissediyorum. Hissedilecek haftalara girdik sanırımmmm❤