Meldacey 15 haftalık bebeğim, kanama şikayetiyle doktora gittik plesentanın alta yerleşmiş olduğunu söyledi bu sebepten kanama oluyormuş eğer yeri değişmezse önümüzdeki süreçte beni neler bekliyor ne yapmam lazım yaşayan varsa yardımcı olabilir mi acaba?
Senaykork Meldacey ben 29.haftamda yaşadım halada yaşıyorum şuan 32+5 hareketlerinizi yavaş ve dikkatli yapmalısınız, 34 e kadar değişiklik olmassa sezo günü verilcek
Ebus2045 Meldacey 11. Haftadan 18 haftaya kadar sürekli kanama yaşadım arada kahverengi lekeye dönüştü ama kesilmedi. Bı profosore gittim plasentanin rahime yakın olduğunu ama çıkabileceğini kanamanın sebebinin bu olduğunu söyledi şuan 20. Haftadayiz yarın kontrolüm var umarım yukarı cikmistir 2 haftadır kanamam yok ama o düşünce rahatsız ediyor beni bakalım hepimiz için hayırlısını diliyorum.
snmprlk_ Meldacey ben de kanama şikayeti ile doktora gittim 15 haftalıktı benımkısıde . Doktor aynı sizin gibi plasenta previa dedi bana da ondan olmus kanaman dedi . Progestan kullanıyorum suanda . 1 haftadır kanamam yok çok şükür . İnşallah bizimkiler de yukarı çıkar canımm çok dua ediyorum 🤲💕
Ikizlerin-annesi Benimde 16.haftamda plesanta previa denildi.doktorum 29.haftaya kadar bebek yukari ciktikca plesantada cikar demisti.24.haftamda yukari cikmisti.iliski yasaktı dikkat edebilecegin şey ve kanaman olursa hemen hastaneye gitmelisin bol bol dinlenmelisin.ins yukari çıkar sağlıkla kavuşursun bebeğine.
Meldacey Ikizlerin-annesi inşallah çok teşekkür ederim. Peki kanamanız çok mu olmuştu sizin bebek büyüdükçe kanama artabilir diyorlar da. Bide seyahat yasak mıydı acaba?
Ikizlerin-annesi Meldacey benim hic kanamam olmadı gebeligimin başından beri progestan kullaniyorum.seyehatte 4 saatten uzun yolculuklar yasakti.
Senaykork Meldacey benimde tek tesellim o valla , yinede insan bı düşünüyor tabi Hepimiz için hayırlısı olsun inşallah
Ebus2045 Meldacey canım yeni geldim çok çok şükür ki yukarı çıkmış 2 haftadır kanama olmayışından zaten çıktığını hissediyordum. Bugün doktor çıktığını söyledi risk yok dedi inşallah başka sorun yaşamam bidaha. Progestani kullanmaya devam edicem doktor erken doğumu engeller dedi ilk oğlum 36 haftada doğmuştu umarım bunda 38 olsa yeter çünkü genelde 38 den sonra sezaryana alıyor doktorum. Umarım sizlerinde çıkar ve hiç sorun yaşamayız hiç birimiz çok mutluyum Allahım hepimize sorunsuz güzel sağlıklı doğumlar nasip etsin
Meldacey Ebus2045 çok şükür ya sevindim sizin adınıza inşallah Allah bize de nasip etsin. ☺️ ben de ilk doğumumda böyle bi sorun yaşamamıştım 40 haftayı doldurduktan sonra doğmuştu ama sezaryen oldu sezaryen sonrası bu previa durumunu yaşama riski artıyormuş 4-5 kat o tetikledi sanırım bilmiyorum
Ebus2045 Meldacey evet doğru doktorumda bana ilk Muayanede direk ilk doğum sezaryen mi diye sormuştu seninde söylediğin gibi sezaryen doğumdan sonra bu risk artıyormus. İlk başlarda çok çok stres yaptım modum düştü evimi bir kere temizleyemedim hiç bir iş yapmadım bu durum benim psikolojimi bozdu çünkü normalde çok çok hareketli bı insanım ben. 4 doktor gezdim en son artık profosore gitmeye karar verdim gittiğimde hungur hüngür agliyordum doktor beni çok rahatlattı. Sen şuan ağlasa da biz naparsam yapalım olacakların önüne gecemiyoruz bence akışına bırak günlük hayatına devam et kanamayı düşünme dedi. Evet öyle yaptım yatmaktan vazgeçtim sevdiğim şeyleri yaptım oğlumla çok zaman geçirdim bana fazla iyi geldi sonra herşey yavaş yavas düzeldi çok şükür umarım seninde düzelir dua ediyorum.
Meldacey Ebus2045 tam olarak ben de şuan öyleyim biliyor musun hiç bi şey yapasım gelmiyor sürekli yatmıyorum ama hep bi modum düşük gibi yani
Ebus2045 Meldacey ay ne kadar güzel bizim ikincide erkek çok şükür ben hep erkek istiyordum Allah gönlüne göre verdi Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize canım